FANDOM

Slug Club logo.jpg
Hogwarts da 2 defa İksir profesörlüğü yapan Horace Slughorn bu dönemlerde resmi bir kimliği olmayan Slug Kulübünü kurdu. Bu klüp güçlü ailelere mensup ya da ileride geleceğine inandığı öğrencilerden oluşmaktaydı.

Slughorn ileride kendisine yardımcı olacak, ses getirecek çocuklardan bu kulübü kurmayı adet edinmişti. Ailesinde meşhur olan birilerinin dışında iyi büyü yapanları da bu kulübe almaya özen gösteriyordu. Her ne kadar bir dönem Slytherin başkanlığını yapsa da Muggle'dan doğan büyücülere de her zaman hayranlık duymuş ve kulübüne davet etmiştir. Slug Klübü bütün evlere, bütün ırklara, kızlara ve erkeklere ve her yaştakilere açıktı. Eğer Slughorn sizin güçlü, iyi iletişim kuran, başarılı biri oldıuğunu düşünürse Slughorn’ un davetlerine katılma şansınız olurdu. İksir profesörü yetiştirdiği öğrencileriyle sürekli bağlantıda kalarak yeni gelenlere bu yolla yardımcı oluyordu. Tabii onları cömert hediyelerinden dolayı da seviyordu. Slughorn ve öğrencilerin aynı trende yolculuk etmeleriyle birlikte, kulüp toplantılarının ilki de yapılmış oldu. Davetlerinde mor kurdeleyle süslü küçük davetiyeler göndermektedir.

Slug Kulübü Üyeleri Edit

Slug Club 1.jpg

Also on FANDOM

Random Wiki