Fandom

Harry Potter

Rubeus Hagrid

189pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

RubeusHagrid.jpg

Rubeus Hagrid 1993 senesine kadar Hogwarts arazisinin bekçisi 1993 yılından sonra Sihirli Yaratıkların Bakımı dersi öğretmeni olmuştur. Harry Potter'ın en yakınlarından biridir. Yarı devdir , (Anne dev-baba büyücü).Ayrıca Dumbledore ile de ayrı bir yakınlığı vardır. Sahip olduğu cüssesine göre çok iyi bir yüreği olan bu karakterin sihirli yaratıklara karşı bir hobisi olması öğrencilik yıllarında okuldan atılmasına neden olmuştur. Atılmasının açıklayıcı bir nedeni olarak dev örümcek Aragog'un Sırlar Odası'nı açtığı sanılmasıdır. Ayrıca onun Slytherin'in varisi olduğu sanılır. Bu yüzden Hogwarts'tan atılmıştır. Bir süreliğine Sihirli Yaratıkların Bakımı dersi öğretmenliğini üstlenmiştir. [1][2]Rubeus Hagrid.Yedinci kitapta Harry PotterNymphadora Tonks'un evine götürürken büyük bir cesaret örneği göstermiştir. Grawp adında dev bir üvey kardeşi vardır. Hogwarts savaşında ağır yaralar almıştır. Kendisi çok iyi bir büyücüdür fakat okuldan atılmıştır. Ayrıca Olympe Maxime'ye aşıktır. En sonunda onunla evlenmiştir. Rowling kitapta yazmasa da kendisi söylemiştir. Albus ve Aragog adında 2 çocuğu olmuştur. Onlar tabi biraz daha küçüktür. Biraz boşboğaz olsa da çok iyi biridir. Harry'ye sihir dünyasını ilk o tanıtmıştır. Örümcek ve Dev dilini konuşabilmektedir. Ayrıca at-adamların şivesindende anlar. Çok iyi bir yaratık uzmanıdır ve hiçbir yaratık bu yönünden Hagrid'e zarar vermez. Nagini bile Hagrid'e zarar verememiştir. Şahgaga'nın idam edileceğine çok ağlamış; fakat sonradan idam edilmediğini öğrenince çok sevinmiştir.

Also on Fandom

Random Wiki