FANDOM

Quirinus Quirrell
Harry Potter karakteri
X 04b17d49.jpg

Quirinus Quirrell rolünde Ian Hart

İlk görünüş Felsefe Taşı
Son görünüş Felsefe Taşı
Yaratan J. K. Rowling
Canlandıran Ian Hart
Bilgi
Cinsiyet Erkek
Meslek eski Hogwarts Karanlık Sanatlara Karşı Savunma Öğretmeni
Bina Slytherin
Bağlılık Lord Voldemort

Quirinus Quirrell, J.K. Rowling tarafından yazılmış Harry Potter serisi'nin karakterlerinden biridir.Karanlık Sanatlara Karşı Savunma dersinin ilk yıl öğretmenidir.Parlak bir zekaya sahip olan Quirrell kitaplar üzerinde oldukça iyiydi. Bir yıl izin alıp uygulamalar yapmaya başladı, tedirgin biri oldu. Kekelemeye başladı. Kara Orman'da vampirlerle karşılaştığı, o günden sonra eskisi gibi olamadığı söylenir. Kafasında mor bir sarık taşır. Derste sarımsak eksik olmaz. Herkes bunun Romanya'da karşılaştığı ve yakında geleceğinden korktuğu vampirle ilgili olduğunu düşünür. Kafasındaki sarığı kendisini sırnaşık bir zombiden kurtardığı için, Afrikalı bir prensin armağan ettiğini söyler. Fakat bu olayın gerçekliğine kimse inanmaz. Fred ve George Weasley bazen onun sarığının altında sarımsak taşıdığı ile ilgili şakalar yaparlar. Lord Voldemort'un yeni vücududur. Çünkü Voldemort'un yüzü başının arkasındadır. Voldemort bozguna uğradıktan sonra onun vücudunu bırakır ve Quirrell bıraktığı zaman hemen orada ölür.

Also on FANDOM

Random Wiki