FANDOM

Metamorphmagus görünümünü istediği şekilde değiştirebilir (saçlarını,gözlerini,burnunu... vs.). Bu özelliğe en
1Nymphadora-tonks-profile.jpg

Nymphadora Tonks, bir metamorphmagus.

çok seherbazlarda ihtiyaç duyulur.Çünkü çok özlü iksir olmadan büyücünün kendiliğinden görüntüsünü değiştirebilmesi önemli ve gerekli bir özelliktir.Metamorphmagus olunmaz,doğulur. Nymphadora Tonks bir metamorphmagustur.Remus Lupin ve Nymphadora Tonks'un oğlu Ted Lupin de annesi gibi Metamorphmagus doğmuştur.Ayrıca Harry Potter dünyasının bilinmeyen karakterlerinden Flavio Krix'inde ilk Metamorphmaguslardan olduğu bilinmektedir.Bu özelliği taşıyan büyücülere sık rastlanılmaz.Bu kişiler Biçim Değişirme derslerinde çok başarılıdırlar.Bu kişileri Animaguslar ile karşılaştırmak gerekirse(Çünkü bazı benzerlikleri vardır).Animaguslar istediklerin de kişiliklerine bağlı olarak sadece bir hayvanın formuna girebılırler oysaki Metamorphmaguslar özel olarak istediklerinde veya duygularına bağlı olarak saç renklerini değiştire bilir,vücutlarının sadece bir kısmını farklılığa uratabilir ve de bir Animgus gibi sadece belirli bir hayvana değil istediği hayvan veya insanın formuna herhangi bir çaba sarf etmeden ya da bir büyünün(veya iksirin) yardımı olmadan dönüşebilirier.Ayrıca Metamorphmagus olunmaz doğulur oysaki doğuştan Animagus olunamaz sadece çok büyük bir çaba gerektirse de daha sonradan Animagusa dönüşülebilir. Sihirli birçok diğer türler gibi, Metamorfmaguslarιn duygusal durumlari yeteneklerini etkiler. O anki görünüşleri o an hissetikleri duyguları yansıtır. Darbe ya da depresyon gibi güçlü duygular yeteneklerini etkileyebilir.                                     
Ted Lupin.jpg

Edward Ted Lupin, aynı annesi gibi bir metamorphmagus

Also on FANDOM

Random Wiki