FANDOM

Malfoy Ailesi
Malfoy amblemi.jpg
İlk görünüş Felsefe Taşı
Son görünüş Harry Potter ve Ölüm Yadigarları Bölüm 2
Yaratan J. K. Rowling
Tür Safkan
Meslek Hogwarts müdürü
Aile Üyeleri Lucius Malfoy

Draco Malfoy

Scorpuis Malfoy

Narcissa Malfoy

Bina Slytherin

Malfoy, bir safkan büyücü ailesidir.  İngiltere'deki Malfoy Malikanesinde yaşarlar. Aynı zamanda safkanları, muggle doğumlulardan üstün gören ailelerdendir (Mesela Black gibi) ama en azından melezler ile evlenmeye karşı değillerdir. 

TarihEdit

98'de Malfoy ailesi.png

1998'de Malfoy aile tablosu

Genelde Hogwarts Cadılık ve Büyücülük Okulu'na gönderilirler ve her zaman Slytherin'e seçilirler. Lucius Malfoy, 1. Büyücülük savaşında Voldemord'un Ölüm Yiyenlerine katıldı. Narcissa Black ile evlendi ve Draco adında, Harry Potter'a düşman olacak bir çocuk doğurdu. Malfoylar, Voldemord'a ilk katılan büyücü ailelerinden biriydi ve 1981 yılında Voldemord'un yok oluşuyla İmperio Büyüsü Etkisinde olduklarını söyleyip normal hayatlarına devam etmişlerdi. 2. Büyücülük savaşında ise Voldemord'a geri döndüler. Draco Malfoy da ölüm yiyenlere katıldı ve Voldemord'dan özel bir görev aldı. Voldemord'un 2. yok oluşundan önce Narcissa, Harry'nin öldüğünü söyleyip yalan söyledi ve Hogwarts savaşında İyilere karşı savaşmadı. Bu nedenle Malfoylar Azkaban'a gönderilmedi. Sonradan Draco, Astoria Greengrass adında bir kadınla evlendi ve Scorpuis adında bir çocuğu oldu. Scorpius, Albus Severus Potter'la aynı yıl Hogwarts'a başladığına göre 2006 doğumluydu.
17'de Malfoylar.jpg

2017 yılında Malfoylar King's Cross istasyonunda

Malfoy Aile Tablosu.jpg

Su Li yerine Astoria Greengrass Olacaktı karışıklık için özür dilerim -Kookthings-

Also on FANDOM

Random Wiki