Fandom

Harry Potter

Horace Slughorn

189pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share
Horace Slughorn

Harry Potter karakteri

X 6d2f7e2f.jpg

Horace Slughorn rolünde Jim Broadbent

İlk görünüş Melez Prens
Son görünüş Ölüm Yadigârları
Yaratan J. K. Rowling
Canlandıran Jim Broadbent
Bilgi
Tür Melez büyücü
Cinsiyet Erkek
Meslek Hogwarts İksir öğretmeni

eski Slytherin bina başkanı

Bina Slytherin
Bağlılık Slug Kulübü

Horace E. F. Slughorn, J.K. Rowling'in Harry Potter serisindeki kurgusal karakterlerden biri. İlk olarak 6. kitapta göründü. Hogwarts'da İksir öğretmenidir.

GeçmişiEdit

Horace Slughorn bir iksir öğretmenidir. Hogwarts'tan çok önceden emekli olmuştur ama Dumbledore'un isteği üzerine işine yeniden başlamıştır. Ayrıca emekli olmadan önce Slytherin binasının başkanıydı. Emekli olmadan önce Tom Riddle ( Voldemort ) ile yakınlık kurmuştu. Voldemort onun sayesinde Hortkuluk ları öğrenmiştir. Yıllar sonra Dumbledore Slughorn'dan bu anıyı almayı başarabilmiştir ama Slughorn kendinden utandığı için anıyı değiştirmiştir. Dumbledore Harry'e bu anının tamamını alma görevi vermiştir. Harry ise Felix Felicis içerek anıyı almayı başarmıştır. Anıya göre Voldemort önce hortkulukların anlamını öğrenmiş, sonra da ruhun en fazla kaç parçaya ayrılabileceğini ve hortkuluk yapmayı öğrenmiştir. Slughorn ayrıca yetenekli ve ünlü öğrencilerin üyesi olduğu Slug Kulübü adında bir kulübün kurucusudur. Kulüpte Harry Potter , Hermione Granger ve Ginny Weasley 'de vardır.

Also on Fandom

Random Wiki