Fandom

Harry Potter

Hogwarts Hayaletleri

189pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Kanlı Baron Edit

İmages (31).jpg
Kanlı Baron, Harry Potter serisinde, Hogwarts'daki Slytherin Binası'nın hayaletinin adı. Diğer hayaletler Kanlı Baron'dan çok korkmaktadırlar. Bir gün Helena Ravenclaw'ın kaçışının ardından, onu bulması için Rowena Ravenclaw tarafından yollanmıştır. Çünkü Kanlı Baron, Helena'ya aşıktır. Fakat Helena, kendisiyle geri dönmeyi reddettiğinde, Kanlı Baron bir anlık öfke ile Helena Ravenclaw'ı öldürür. Ve daha sonra kendisini de öldürür.

Gri LeydiEdit

İndir (22).jpg
Helena Ravenclaw
 Ravenclaw'un hayaletidir. Hogwarts kurucularından Rowena Ravenclaw'un kızıdır. Adı Helena Ravenclaw. Helena, annesi Rowena'yı kıskandığı için Ravenclaw'un bilgelik tacını alır ve Arnavutluk'taki bir ormana saklar. Bunu öğrenen annesi, ona aşık olan Kanlı Baron'a onu getirmesi için ona emir verir. Ama Kanlı Baron Helena'yı öldürür. Bunu serinin son kitabında öğrenen Harry diademi bulmuş ve onu yok etmiştir. Çünkü diadem bir hortkuluktur ve Harry'nin ve Britanya'nın en büyük düşmanı olan Voldemort'u yenmek için diademi yok etmesi gerekiyordu. Voldemort, Arnavutluk'a sürgüne gittiğinde Helena'dan öğrendiği "diadem" sırrını hortkuluk olarak kullanmak için kullandı.

Şişman KeşişEdit

249px-Fat friar hpps.jpg

Hufflepuff'un hayaletidir. Nasıl öldüğü hakkında bir bilgi bulunmamaktadır. Hufflepuff'lı öğrencilere yardım etmeyi sever. Bağışlayıcı ve yardımseverdir. Adından da belli olduğu gibi oldukça şişmandır.

İndir (21).jpg

Neredeyse Kafasız NickEdit

Neredeyse Kafasız Nick (31 Ekim 1492) Harry Potter serisinde Gryffindor evinin hayaleti. Asıl ismi Sir Nicholas de Mimsy-Porpington ama kafasının neredeyse bedeninden ayrılacak olmasından dolayı öğrenciler arasında Neredeyse Kafasız Nick olarak tanınır. Neredeyse Kafasız Nick, 31 Ekim 1492 yılında idam edilen Sir Nicholas da Mimsy Porpington'un hayaletidir. Nick boynuna 47 kez kör bir baltayla vurmuş ancak boynunda yarım inçlik bir deriyi kesememiştir. Hayalet bir yelek giyer ve üzerinde bir kuş tüyü bulunan şapka takar. Neredeyse Kafasız Nick Gryffindor Binası'nın hayaletidir. Gryffindor öğrencilerine daima yardımcı olur. Hatta Peeves'i Filch'in Harry'nin koridorda bıraktığı çamur izlerini görmemesi için başka yöne saptıması konusunda bile ikna etmiştir. Nick 31 Ekim 1992'de Ölümgünü Partisi için zindanları tutmuştur. Harry,Ron ve Hermione Noel Partisini bırakıp bu partiye gitmek zorunda kalmışlardır. Partiye kafaları vücutlarından çıkmış olanların kurduğu bir grup olan Kafasızlar Avı da katılmıştır. Nick de zamanında bu gruba katılmak istemiş ancak kafası hala vücuduna bağlı olduğu için onu kabul etmemişlerdir. Nick 18 Aralık 1992 yılında Sırlar Odası'nın canavarı Basilisk'in gözüne baktığı için taşlaşmıştır. Normal olarak Basilisk'in gözlerine bakan biri ölür. Ama Nick ölmemiştir. Çünkü o zaten bir ölüdür. Birkaç ay boyunca taşlaşmış olarak kalmıştır. Ta ki 30 Mayıs 1993'te adamotundan yapılan iksir tamamlanıncaya kadar. Neredeyse Kafasız Nick bazen de kafasını oynatarak Hogwarts'taki insanları eğlendirir. Hatta Harry 1. sınıfa başlarken Neredeyse Kafasız Nick Hermione'i Nick'e sana neden Nerdeyse Kafasız Nick diyorlar? diye sorupta Nick ona kafasını gösterince Hermione az daha kusacaktı.

Also on Fandom

Random Wiki