FANDOM

Hermione Jean Granger (19 Eylül 1979) muggle doğumlu bir büyücüdür ve

11yaşına kadar da bir muggle gibi yetiştirilmiştir.

Hermione Granger

Harry Potter karakteri

Hermione-granger-mobile-wallpaper.jpg

Hermione Granger rolünde Emma Watson

İlk görünüş Felsefe Taşı
Son görünüş Ölüm Yadigârları
Yaratan J. K. Rowling
Canlandıran Emma Watson
Bilgi
Takma ad(lar)ı Mükemmel Küçük Hanım (Rita Skeeter tarafından)
Diğer adları Jean
Tür Muggle doğumlu cadı
Cinsiyet Kadın
Meslek Hogwarts öğrencisi

Sihirbaz

Evlilik(ler) Ron Weasley
Çocuklar Rose Weasley

Hugo Weasley

Bina Gryffindor
Bağlılık Dumbledore'un Ordusu

Patronus

Su Samuru .Hermione çok zeki ve akademik başarısı yüksek bir öğrencidir. Sınıf birincisidir. Zekasıyla ve olaylardaki 

bütün ayrıntıları yakalamasıyla Harry'ye çok yardımcı olmuştur

Hogwarts Savaşı'da da yer almış Voldemort'un ölmesinden sonra Ron Weasley ile evlenmiş Rose ve Hugo adında iki çocuğu olmuştur.

Harry Potter ve Felsefe TaşıEdit

Tumblr l64ucuNPXu1qziwld.jpg
Hermione Harry Potter ve Felsefe Taşı'nda ilk olarak Hogwarts Ekspresi'nde görülür. İlk başta her şeyi bilirliği Ron ve Harry'yi oldukça rahatsız eder ve Hermione'yi oldukça kibirli bulurlar. Özellikle Hermione Ron'un havaya yükseltme büyüsünü eleştirince Ron onun çok küstah olduğunu düşünmeye başlar. Ancak daha sonra onu bir ifritten kurtarırlar, Hermione de onları ceza almaktan kurtarmak için Profesör McGonagall'a yalan söyler böylece arkadaşlıkları başlamış olur. Hermione'nin büyü konusundaki marifeti onlara Felsefe Taşı'na ulaşma konusunda oldukça yardımcı olur, özellikle Hermione Şeytan Kapanı'ndan kurtulmalarına çok yardım eder. Daha sonra son engelde yani Snape'in engelinde de doğru iksiri bularak Harry'nin Felsefe Taşı'na ulaşmasını da sağlar.

Rowling bir röportajında İfrit sahnesi hakkında şöyle konuşmuştur: "Hermione kitabın ilk başlarında oldukça rahatsız ediciydi. Ben de onu Harry ve Ron ile arkadaş edecek bir yol bulmaya ihtiyacım olduğunu hissettim."

Harry Potter ve Sırlar OdasıEdit

Hh.jpg

Hermione 2.yılında

Gryffindor Quidditch  takımı antrenmanı sırasında Slytherin  takımı da antrenman yapmak isteyince iki takım arasında bir tartışma çıkar. Slytherin takımının yeni Arayıcısı olan Draco Malfoy, tartışma sırasında Hermione'ye "bulanık" der. Bulanık, safkan büyücüler tarafından kullanılan ve hiç de kibar olmayan bir Muggle doğumlu lakabıdır. Bu kelimenin anlamını bilen Ron Malfoy'a bir büyü yapmaya çalışır ancak asası kırık olduğu için büyüsü geri teper.

Üçlü duvarda gördükleri "Sırlar Odası açıldı. Varisin düşmanları kendinizi kollayın." yazısına bir anlam bulmaya çalışırken, Slytherin'in varisi olarak akıllarına ilk Malfoy gelir. Ancak Filch'in kedisi taşlaştığında sadece Harry'nin orada olması ve aksi bir şekilde ne zaman bir saldırı olsa Harry'nin orada bulunması, okulda söylentilere sebep olmuştur. Üç arkadaş varisin kim olduğunu öğrenmek için Çok Özlü İksir hazırlar. Böylece Malfoy'dan bilgi alabileceklerdi. Ancak Hermione'nin iksire Millicent Bulstrode'un saçı zannederek attığı saç, aslında Millicent'ın kedisinin tüyüdür. Her tarafı tüyle kaplı olan Hermione haftalarca hastanede kalır.

Hermione Sırlar Odası'nın içindeki canavarın ne olduğunu tahmin edebiliyordur, bu yüzden araştırma yapmak için kütüphaneye gittiğinde yanında Basilisk'i görebileceği bir ayna taşır. Aynadan Basilisk'in yansımasını gördüğü için bu onu öldürmez, sadece taşlaştırır. Ancak Ron ve Harry hastane kanadında onu ziyaret ettiklerinde Hermione'nin elindeki kağıt sayesinde yaratığın ne olduğunu ve okulun içinde nasıl dolaştığını öğrenirler.Hermione iyileşene kadar da Harry ve Ron hem Ginny'i kurtarmak hem de Sırlar Odası'nın gizemini çözmek için uğraşmış ve bunu başarmıştır.Diğer taraftan da Hagrid'in suçsuz olduğu anlaşılmış ve Azkaban'dan kurtulmuştur.

Harry Potter ve Azkaban TutsağıEdit

Hermione 3. senesinin başında Profesör McGonagall'dan Zaman Döndürücü alır,bu şekilde oldukça yoğun olan ders programının altından kalkabilmektedir.

Bu sene Hermione ile en iyi arkadaşları arasında küçük kavgalar yaşanır. Harry Hermione'ye, ona bir Ateşoku geldiğini Profesör McGonagall'a söyleyip McGonagall'ın süpürgesini almasından dolayı kızmıştır. Ron ise Hermione'nin kedisi Crookshanks'in faresi Scabbers'ı öldürdüğünü sanmaktadır.

Hermione Snape'in kurtadamlarla ilgili bir ödev vermesiyle Remus Lupin'in kurtadam olduğunu anlar. Scabbers'ın aslında Peter Pettigrew olduğunu öğrendikleri gece, Harry ve Hermione Zaman Döndürücü'yü kullanarak geçmişe gider ve Şahgaga ile Sirius Black'i kurtarırlar.

Harry Potter ve Ateş KadehiEdit

Emma Watson as Hermione Granger (GoF-promo-05).jpg

Hermione Noel Balo'sunda

Hermione 4. senesinde ev cinleri için Ev Cini Refahını İlerletme Topluluğu (E.R.İ.T)'i kurar. Üç Büyücü Turnuvası'nda kimse inanmamasına rağmen Hermione Harry'e inanmış ve onun yanında olmuştur.Ünlü Bulgar Arayıcı Viktor Krum'la Noel Balosu'na gitmiştir, ancak balodan sonra Ron ile tartışmıştır.

Harry'ye Üç Büyücü Turnuvası boyunca her konuda yardımcı olmuştur ve onu sonuna kadar desteklemiştir. 2. görevde Viktor Krum tarafından kurtarılması için Denizhalkı Hermione'yi esir alır.

Hermione kitabın sonunda başbelası gazeteci Rita Skeeter'ın sırrını ortaya çıkarır. Rita Bakanlık'tan izin almamış bir Animagus'tur, böceğe dönüşebilmektedir.

Harry Potter ve Zümrüdüanka YoldaşlığıEdit

Hermione 5. senesinde Ron ile birlikte Gryffindor sınıf başkanı olmaya hak kazanır.

292px-Hermione Granger.jpg
Editörü Luna Lovegood'un babası olan Dırdırcı dergisini bir "saçmalık" olarak nitelendiren Hermione, Luna'yla oldukça zıt fikirlidir. Luna'nın varolduğunu iddia ettiği yaratıkların hiç birine de inanmamaktadır. Hermione, Lavender Brown ile de senenin başında Harry'ye inanmaması konusunda tartışır. Okulun çoğu Harry'ye inanmamaktadır gerçi, bu yüzden Hermione Harry'ye destek olmaya çalışır.

Ron ve Hermione sene boyunca evli çiftler gibi sürekli didişmeye devam ederler, ancak Harry onların sürekli tartışmasından bıktığını söyleyince buna biraz ara verirler.

Hermione, Dolores Umbridge'in ders yöntemlerini hiç uygun bulmamaktadır. Bu yüzden Karanlık Sanatlara Karşı Savunma'yı doğru düzgün öğrenecekleri bir grup kurma fikrini ortaya atar. Uzun uğraşlardan sonra Harry'yi ikna eder ve Dumbledore'un Ordusu'nu kurarlar.

Hermione, Esrar Dairesi'ndeki savaşta da Harry ile birlikte savaşmıştır.Bu savaşta Antonin Dolohov'un yolladığı bir lanete hedef olur. Söz konusu lanet iç organlara zarar vermektedir. Fakat Antonin Dolohov laneti sözsüz yaptığı için etkisi daha az olmuştur.Sirius Black'in öldürülmesinden sonra da Hermione Harry'e en çok destek olan arkadaşlarından biri olmuştur.

Harry Potter ve Melez PrensEdit

Bu yıl başarılarıyla dikkat çeken Hermione Yeni iksir öğretmeni Horace Slughorn tarafından Slug kulübüne davet edilir ve sadece Ron'u kıskandırmak için baloya Cormaz McLaggen ile gitse de bundan pişman olur.

Hermione Quidditch seçmelerinde Cormac Mclaggen'a Şaşırtma Büyüsü yollar ve Ron'un kazanmasını sağlar.

Hermione granger potion lab.jpg
Hermione Ron'a karşı olan hisleri gittikçe büyümektedir. Ancak Ron Ginny'den, Hermione'nin Viktor Krum'ı öptüğünü duyunca Hermione'ye sinirlenir ve onu kıskandırmak için Lavender Brown'la çıkmaya başlar. Bu Hermione'yi çok kızdırır, Ron'a bir kuş sürüsü gönderir, ikisi kavga eder ve 3 ay konuşmazlar. Hermione de Ron'u kıskandırmak için Slug Kulübü'nün Noel Balosu'na Cormac Mclaggen ile gider.

Hermione Melez Prens'in iksir kitabı sayesinde bir anda iksir dersinde sınıf birincisi olan Harry'yi biraz kıskanmaya da başlamıştır.

Üçlünün içinden Cisimlenme sınavını geçen tek kişidir (Ron az bir farkla kalmıştır, Harry ise 17 yaşına girmemiştir).

Dumbledore'un ölümü herkesi sarstığı kadar onu da sarsar. Dumbledore'un cenazesinde de Ron'la yakınlaşır.

Hermione, Ron ile birlikte Harry'ye hortkulukları arama konusunda yardım etmeye söz verir.

Harry Potter ve Ölüm YadigârlarıEdit

Hermione-Granger-Wallpaper-hermione-granger-25680084-1024-768.jpg
Hermione granger pt 1 deathly hallows extended by hogwartsite-d618ils.jpg
Hermione, Harry'ye Voldemort'un hortkuluklarını arama konusunda yardım edecektir. Günler öncesinden hazırlıklara başlar. Annesinin ve babasının güvenliğini sağlamak için onların hafızalarını değiştirir ve onları Avustralya'ya gönderir.

Dumbledore vasiyetinde ona Ozan Beedle'ın Hikayeleri kitabını bırakır.

Saptanamaz Genişletme Büyüsü ile çantasının içine onlara hortkuluk avında yardımcı olacak her şeyi koyar.

Hermione Harry'ye çok yardımcı olur, Gryffindor'un kılıcının hortkulukları yok edebileceğini keşfeder. Ancak Ron'un onları terk etmesi Hermione'yi çok üzer. Sürekli Ron'un geri geleceğini umar ve neredeyse her gün ağlar. Harry'le çok az konuşur.

Harry ile birlikte Godric's Hollow'a gittiklerinde, Harry'yi Nagini'den kurtarır.Fakat bu sırada Harry'nin asasını kırar.

Ron geri geldiğinde Hermione çok sinirlenir ancak geri döndüğü için mutludur da.

Kapkaçırcılar tarafından yakalandıklarında Harry'ye tanınmaması için Sokma Büyüsü yapar. Kapkaçırcılar onları Malfoy Malikanesi'ne götürür. Bellatrix Gryffindor'un kılıcını görünce onlarınGringotts'taki kasasına girdiklerini düşünür. Bu yüzden Hermione'ye işkence eder, Cruciatus Laneti uygular. Hermione lanet altında bile hemen bir çözüm bulur ve kılıcın sahte olduğunu söyler. Harry ve Ron daha sonra onu kurtarmaya gelince Bellatrix Hermione'nin boğazına bıçak dayar, biraz batırır, Hermione'nin boğazında kan damlaları görülür. Daha sonra Dobby gelir ve hepsini kurtarır.

Hermione son savaşta Ron ile birlikte Sırlar Odası'na gider. Orada hortkuluklardan Helga Hufflepuff'ın kupasını yok eder. Daha sonra Ron ev cinlerini kurtarmaları gerektiğini söylediğinde Hermione Ron'a sarılır ve öpüşürler.

Hermione savaşta Ginny ve Luna'ya Bellatrix'le düello ederlerken yardım eder. Harry Voldemort'u öldürdükten sonra, üçlü Dumbledore'un odasına gider ve Harry Mürver Asa'yı Dumbledore'un portresinin arkasına bırakır.

125px-Hermione Granger age 37 (1).png

19 yıl sonraEdit

B832b3fc8e63fff222f0981818920d58.jpg

19 yıl sonra Ron Weasley ile evlenir. İki çocukları olur, Rose Weasley ve Hugo Weasley. Savaştan sonra Hermione Avustralya'ya gider ve ailesini bulup hafızalarını geri getirir. Hermione daha sonra 7. senesini okumak ve F.Y.B.S.'lerini almak için tekrar Hogwarts'a döner. Sihir Bakanlığı'nda Sihirbaz Bürosu'nda çalışmaya başlar.

Fiziksel ve Kişilik ÖzellikleriEdit

Hermione gür kahverengi saçları ve kahverengi gözleriyle oldukça güzel bir kızdı.Hafif dişlekti. Derslerde çok başarılı, azimli ve güçlüydü. Çok çalışkan kızdı. Zamanını genelde kütüphanede geçirir derslerde özellikle Ron'a yardım ederdi.                                        

Film tasviriEdit

Bu karakteri Harry Potter filminin serilerinde Emma Watson canlandırmıştır.

Resimleri:

DH1 Hermione Granger headshot 01.jpg
İndir (2).jpg
Hermione-granger-and-handkiss-gallery.jpg
İndir (1).jpg
İndir (3).jpg
Emma-watson-hermione-granger-desktop-wallpaper.jpg
İmages (9).jpg
İmages (10).jpg
İmages (12).jpg
İmages (11).jpg
İndir (4).jpg
538417-hermione yule ball large.jpg
HP6D-08857r.jpg
4.jpg
DH1 Hermione Granger in her wedding dress 02.jpg
Hermione-granger-v2-mobile-wallpaper.jpg
Hermione-granger-pic-jpg.jpg

Also on FANDOM

Random Wiki