FANDOM

Mr.Ollivander (25 Eylül 1919) ay gibi parıldayan kocaman soluk gözlü yaşlı bir adamdır. Gümüş rengi gözleri insanı ürpertir.

1997 yılında asa yapımcılarının en iyisi olan Ollivander birdenbire kaybolur. Ancak dükkânında herhangi bir izi bulunmamasından dolayı büyücüler, kaçırıldı mı yoksa kendi isteği ile mi Ölüm Yiyenler ile birlikte gittiğini bilemez. Oysa ki bu kadar usta bir asa yapımcısını Voldemort'un boş bırakması düşünülemezdi. Çünkü Ölüm Yadigarları'nın bir parçası olan Mürver Asa'nın peşindeydi. Aslında elindeki asanın hiçbir zaman Harry Potter'a karşı bir güç göstermesi mümkün olmamıştı. Bunun nedeni çok önemliydi Voldemort için. O yüzden de Ollivander'den asalar hakkında bilgi edinmesi gerekiyordu. Bu yüzden onu yakalayıp üs olarak kullnadıkları Malfoy Malikanesi'ndeki mahzene kapatmış ve sorgulamıştır. Burada bir yıl kadar kaldığı ve en az bir kere de işkence gördüğü kurtulduktan sonra yüz hatlarından kendini belli edecek düzeydeydi. Mahzenden Harry Potter ve arkadaşları ile birlikte evcini Dobby tarafından cisimlenerek Denizkabuğundaki Bill ve Fleur'un evlerine götürülmüş ve orada tedavi ve dinlenmeye alınmıştır. Görünüşü berbattır. İğne ipliğe dönmüş, yüzünün kemikleri çıkmış, büyük gümüşi gözleri çökmüş göz yuvarlarında kocaman kalmaktadır. Oldukça güçsüzdür.

Harry'ye hayrandır. Harry kendisiyle konuşmak ve bilgi almak ister. Bildiği her bilgiyi onunla paylaşır. Ancak Voldemort'tan kurtulmak için Godric Hollow'da savaşırken Hermione tarafından ikiye ayırılıp kırılan Harry'nin asasını tekrar birleştirmek için elinden bir şey gelmez. Asa çok hasar almıştır.

Also on FANDOM

Random Wiki