Fandom

Harry Potter

Fred ve George Weasley

189pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share
İmages.jpg
Fred ve George Weasley
Harry Potter karakteri
[1]
İlk görünüş Harry Potter ve Felsefe Taşi
Son görünüş Harry Potter ve Ölüm Yadigarları
Yaratan J.K. Rowling
Canlandıran James ve Oliver Phelps
Bilgi
Tür Safkan büyücü
Cinsiyet Erkek
Bina Gryffindor
Bağlılık Dumbledore'un Ordusu

Fred ve George WeasleyEdit

Frederick Weasley ve George Weasley (1 Nisan 1978Harry Potter serisindeki hayali karakterler. Harry'nin en yakın arkadaşı Ron'un ikiz olan ağabeyleridir. -Ron onlardan iki yıl sonra doğar- Doğum günlerinden de anlaşılacağı üzere çok şakacılardır. Gryffindor Quidditch takımında vurucudurlar. Gryffindor Quidditch takımının eski kaptanı Oliver Wood onların birer insan Bludger olduğu iddasındadır. 5. kitapta Quiditch oynamaları yasaklanmıştır. Harry'ye çapulcu haritasını veren ve gizli geçitlerin yerlerini öğretmişlerdir. Sınıf başkanlarından, sınıf başkanı olmaktan ve kurallardan nefret ederler. Ağabeyleri Percy'e gıcıktırlar. Ron ile aralarındaki kan bağını ise inkar ederler. Ama 6. kitapta Ron'un muhteşem Quidditch oynamasıyla kardeş olduklarını itiraf edebilmişlerdir(Harry Potter'ın sayesinde). Fakat son kitapta George Weasley, Ölüm Yiyenler ile yapılan bir çarpışmada tek kulağını kaybeder. Kulağın tekrar oluşturulması, yara bir lanet büyüsüyle olduğu için imkânsızdır. Aynı kitapta Fred Weasley Hogwarts'da Voldemort ve Ölüm Yiyenlere karşı yapılan savaşta Bellatrix Lestrange veya Augustus Rookwood tarafından öldürülmüştür. Daha sonra Rowling'in yaptığı bir açıklamada George Angelina Johnson (Harry'nin ilk quidditch takımı oyuncularından siyahi bir kızdır. Ateş kadehinde ikisi beraber noelde dans etmişlerdir) ile evlenir ve ilk çocuklarının adını Fred koyarlar.

Harry Potter'ın Üçbüyücü Turnuvasından kazandığı 1000 Galleon paraylaWeasley Şaka dükkânı'nını açmışlardır. Bu sırrı da 5. kitaba kadar saklamışlardır, ancak sonra Harry itiraf etmek zorunda kalmıştır.

Also on Fandom

Random Wiki