Fandom

Harry Potter

Crabbe ve Goyle

189pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Tam isimleri Vincent Crabbe ve Gregory Goyle.Harry ile aynı dönemde okulda bulunan Slytherin öğrencileri. 

Vincent Crabbe ve Gregory Goyle
Program Harry Potter
İlk görünüm Harry Potter and the Philosopher's Stone
İndir (29).jpg

Babaları, Crabbe Sr ve Goyle Sr birer Ölümyiyen'dir. Güçlü ve iri yapılarından dolayı Draco Malfoy onları kendisi için 

çalıştırır ve diğer öğrencileri korkutmalarını ister. Crabbe ve Goyle zekalarından çok kaba kuvvetle işlerini görürler. 

Crabbe ve Goyle'nun Quidditch'de ilk defa yer aldığı maç okulun 5.yılında oynadıkları Gryffindor açılış karşılaşmasıdır. Bu maçta Slytherin'in yeni top vurucuları olarak görev yapmışlardır. Maçta Harry snitch'i yakalar; Crabbe öfkesini açığa çıkarır ve kasten Harry'nin beline bir bludger fırlatır. Harry süpürgesinden düşer ama Crabbe hafif bir ceza alır. Bundan sonraki dönemlerde Quidditch maçlarında yer almadılar. Malfoy'un İhtiyaç Odası'nı basma girişimlerinde her zamanki gibi ona yardım ettiler ve gözcülük yaptılar. Dönemin sonunda Albus Dumbledore'un ölümüyle Malfoy okulu terketti ve yalnız kaldılar.Onlar tamamen içgözlem ve bilim için meraktan yoksundurlar. Yaşamlarında kendi akıl ve iradelerinden çok Malfoy'un yönlendirmeleriyle karar verirler. Herşeye rağmen Crabbe'nin Goyle'dan daha zeki olduğunu söyleyebiliriz. Buna kanıt olarak Felsefe taşı'nda, gece yarısı düellosunda Malfoy'un yedeği olarak Crabbe'i seçmesini gösterebiliriz.

Also on Fandom

Random Wiki