Fandom

Harry Potter

Çapulcular

189pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Harry Potter serisindeki bir arkadaş grubu olan çapulcular 1971 yılında kuruldu.

250px-Mauraders.jpg

ÜyelerEdit

  • James Potter (Çatalak)
  • Sirius Black (Patiayak)
  • Remus Lupin (Aylak)
  • Peter Pettigrew (Kılkuyruk)

James PotterEdit

James Potter büyücü bir ailenin çocuğu olarak dünyaya geldi. Öğrenimini Hogwarts'ta yapmaya karar verdi ve 1971 yılında Hogwarts'a kaydoldu. En iyi arkadaşları ise Sirius Black, Remus J.Lupin ve Peter Pettigrew'dir. Beraberce Çapulcu grubunu kurmuş ve Çapulcu Haritasını yapmışlardır. James Potter'ın gruptaki adı ise Çatalak'tır ve aşırı derecede güçlü bir büyücüdür.

James'in okulda en nefret ettiği öğrenci Snape'tir. Ancak bu nefreti karşılıksız değildir. Snape de ondan Sirius Black'in kendisine kurduğu tuzaktan kendisini kurtardığı için (ve belki de Lily Evans'a olan sevgisinden dolayı) nefret etmektedir.

James Potter harika bir Quidditch oyuncusudur. Takımda arayıcı pozisyonunda oynamaktadır. Bu Harry'nin oynadığı pozisyondur.

James Potter 1978 yılında Hogwarts'tan mezun olduktan sonra Lily Evans ile 1979 yılında evlenmiştir. Bu evlilikten 31 Temmuz 1980 yılında Harry Potter adlı bir çocukları olmuştur. Zümrüdüanka Yoldaşlığı'na katılarak Voldemort a karşı savaş vermiştir. Ancak bir zamanlar en yakın arkadaşlarından biri olan Peter Pettigrew'in bulundukları yeri Karanlık Lord'a söylemesiyle Voldemort tarafından öldürülmüştür. (Aynı zamanda karısı Lily de Voldemort tarafından öldürülmüştür.) Aynı zamanda James Potter Sirius ve Peter gibi bir anigamustur ve istediğinde bir çatalboynuzlu geyiğe dönüşebilmektedir.

Sirius BlackEdit

Sirius Black, James Potter'ın okul yıllarından beri en yakın arkadaşıdır. Ayrıca Hogwarts'ta James Potter, Peter Pettigrew ve Remus J.Lupin ile birlikte Çapulcular grubunu kurmuşlardır. Sirius Black bir animagustur. Takma ismi ise Patiayaktır.

Aynı zamanda Potter'ların sır saklayıcısı olarak bilinen Sirius (ki aslında sır tutucu Pettigrew'dir) onları öldürmekle suçlanıp Azkaban Hapishanesi'ne gönderilmiştir. Harry'nin 3. yılında Azkaban'a girmesine sebep olan Peter Pettigrew'in Hogwarts'ta olduğunu farketmiştir ve ondan intikam almak için Animagus olmasından yararlanarak bir köpeğe dönüşüp 1993 yılında Azkaban'dan kaçmıştır.

Sirius Black aynı zamanda Harry Potter'ın vaftiz babasıdır. Siyah saçları ve gri gözleri vardır. Ayrıca Şahgaga adlı bir hipogrife sahiptir. Ancak 1996 yılında kuzeni Bellatrix Black Lestrange tarafından Esrar Dairesi'nde öldürülmüştür

Peter PettigrewEdit

Peter Pettigrew 1960 yılında dünyaya gelmiştir. Tombul ve sarışın bir çocuk olan Peter bir zamanlar en yakın arkadaşları James Potter, Sirius Black ve Remus Lupin ile aynı zamanda Hogwarts'ta eğitim görmeye başlamıştır. Diğer üçü kadar yetenekli ve zeki olmasa da o da Çapulcu grubunun bir üyesi olmuştur. Takma ismi Kılkuyruk'tur.

Ancak Karanlık Lord'un güçlenmeye başladığı sıralarda onun yandaşı olmaya karar vermiş; James ve Lily Potter'ın nerede saklandıklarını Voldemort'a söylemiştir. Bu olaydan sonra kendini ölü gibi göstermek için kendi parmağını kesip, kendini bir fareye dönüştürmüştür.

Also on Fandom

Random Wiki